tisdag

hej!
Tänkte jag får ta och skriva lite, var ju ända sen i fredags sist. Och fort går det, för tisdagen är snart förbi och det är snart helg. :)
Helgen var toppen , lugn och skön! var på kalas hos m´s farmor i lördags och sen hämtade vi mina föräldrar som var i hofterup på konfirmation. I söndags åkte vi hem till m och packade lite innan vi åkte till hans lägenhet , diskade massa glas och m hängde in lite kläder. sakta med säkert går det.. haha.
käkade en god och välförtjänt pizza på kvällen! :)
På jobbet nu i måndags och idag har gåttt bra, inte behövt stressaa alls, vilket är bra. Såg fram emot imorgon då jag slutar halv 12, men så ringde chefen och bad mig jobba till halv 4 på rinnebäck, och jag är så snäll så jag säger inte nej! Behöver pengarna också eftersom jag ska vara ledig och så sen när jag har uppkörning och uppskrivning.

Ikväll är det dax för träning igen, syrran ska inte dit, och därför har jag inte så mycket motivation. men SKA träna. det är alltid så skönt när klockan blir nio och man är färdig :)  Sen får man väll skynda sig hem och kolla hur det går för Sverige i kvalet i melodifestivalen... är egentligen inte sååå intresserad, men ändå skoj och veta hur det går. Kan ändå inte se det på lördag eftersom vi är på grisfest då.

Veckans planering...

Tisdag: Träning
Onsdag: jobb 7-15.30 sen mys med älsklingen ♥
Torsdag : jobb7-14 , ska dock ej laga någon mat . får se om man kommer hem tidigare :)
Fredag :jobb 7-14
Lördag : Grisfest.

vecka 20 är det nu. ca 6 veckor till semestern , satan vad fort allt går. och nästa vecka jobbar man bara 3 dagar!

Köpte föresten en ny kamera i fredags när jag var ledig. nikon coolpix , blågrön  1690 kr plus ett minneskort på 149 kr.

min andra tyckte jag var helt tung och dum . denhär är lätt och fotar bra! :)


Ha de bra,


Kommentarer
Postat av: Lina

snygg kamera.. hur gick träningen igår då? var den lika jobbig som annars? såg på din planering att det inte stod träning på torsdag, vad har du kommit på för ursäkt för de? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback