Torsdag = HEEEELG! :D

Eftersom jag var så lat hela kvällen igår så får jag ta och städa klart rummet idag. det värsta är egentligen redan gjort, att få bort alla kläder som ligger slängda överallt. dock har jag fått in lite rena kläder, så det får jag se om jag kan få plats med någonstanns! 
Torsdag idag och jag hoppar träningen, skönt. har fortfarande träningsvärk sen i tisdags så jag hade inte kunnat göra en enda armhävning, haha!
Jobbet idag gick helt ok, stressigt som fan bara eftersom jag var helt ensam :/ också kom världens lass med varor, wohi. men nu är jag glad för torsdagens jobb är slut och det betyder helg för mig. ÄR ledig imorgon, och det känns så hiiiimla bra. Ska nog till nova med mamma :D Längesen jag var där. borde inte handla mer kläder, behöver inte mer,får inte plats med mer. Men jag har sett så mycket fint när man surfar runder här på internet, haha.

Saknar min älskling så hiiimla mycket, Tur det är fredag imorgon och att han kommer hit.
Vet inte vad som finns på tvn ikväll, om där inte är något bra så får jag väll sätta på någon film, har köpt nachochips och guatomala, GOTTT, och marabouchoklad, lyyyyxxtorsdag , men bara för att jag är ledig imorgon :)

Nu ska jag sätta på lite bra musik och städa färdigt,
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback