torsdag

Hej!

Gud vad jag är trött, och gud vad det blev massa sol helt plötsligt, vad hände med regnet som skulle fixa att vi slappa springa ute på träning ikväll, dock vet jag inte hur mycket jag kan springa ute pga av all allergi:/ kliar hela tiden tycker jag!
Dagen idag på jobb gick bra, lagade somsagt ingen mat. städade istället av  kylarna och lite sånt. Halv 1 kände jag mig klar så jag stack hem då :) Sov en stund innan pappa kom hem, då lagade vi kyckligsallad. Nu har jag slappat ett bra tag igen och börjar bli riktigt trött. Men jag ska iväg och träna så det är bara att se till och bli pigg igen.
Känns underbart att det är fredag imorgon, fast det är det ju varje fredag, haha. mer planer än jobb har jag inte, blir det sol får jag ju sola efter jobb... annars kommer väll älsklingen hit sen på kvällen skulle ja tro. Grisfest på lördag, och vädret ser  ut tilll at bli bra! Ändå svårt att veta hur man ska gå klädd. På björka sist så frös jag inte alls, och då hade jag den kortaste klänningen jag äger, iofs lär det kanske inte bli så jättemycke dans på lördag. jaja- jag fåår väll tänka ett tag till på det. Man skulle faktiskt kunna ha med sig varma kläder. fallifall!

Nä, nu ska jag byta om, sen ringer nog älslingen!
 Är inte hemma fören efter tio ikväll, så då bloggar jag nog inte mer.


fick hem en ny klänning  på posten nu i veckan :) den passade, woho!!

Kommentarer
Postat av: Lina

köpte du den?

Postat av: Johanna

Den klänningen tänkte jag med beställa, sjukt snygg! Men som sagt är det svårt att veta hur det sitter när man beställer...Trevlig helg!

2009-05-20 @ 18:08:53
URL: http://lifeincologne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback