långledig!

heeej.
såg att jag inte bloggat sen i måndags :O GUD så dåligt av mig. kan väll skylla på att jag tränade i tisdags och i onsdag slutade jag tidigt, bakade med sandra och sen hjälpte jag m att flytta på kvällen. i torsdags gick vi  upp tidigt för att åka till ekeby och väla. en riktigt trevlig dag :) handlade dock inga möbler, men det var nog lite för vi fixat det dagen innan. På väla blev det handlat en klänning..ännu en.. men faaan det får bli den sista på länge :P
I fredags var det dax för veberödsgalan , tjoho! Men innan på dagen följde jag med mamma till Centersyd, handlade faktiskt inget förutom lite cider och vin på systemet! Vid två vågade jag håret, får nog gå ett tag tills jag gör det igen. tar så sjukt lång tid, och tar på krafterna. minst 2 h varje gång. Nästa gång får det bli platt :P
vid fem kom danne och hämtade oss, lite ciderdrickande hemma hos dom innan vi åkte vidare till Sjöbo där vi skulle förfesta hos chrille. hade inte träffat honom innan och han gjorde väll inte så bra intryck heller under kvällen...Tyckte mest det var obekvämt att vara där så när klockan var tio och det var dax att åka var jag rätt glad :) regnade skiiitmycket när vi skulle in, men tur så var där inte så lång kö ! fick dansat mycket under kvällen med min älskade! och även en massa med mina favoritflickor :) Dock var det sista gången jag hade den klänningen på mig när vi ska ut och dansa, man fastnar ÖVERALLT. Den får sitta på när jag ska på kalas eller fest som inte innehåller dans :P
När vi kom hem från veberöd satte vi oss i köket och drack chokladmjölk innan vi somnade,vaknade inte sen fören klockan var halv 11 , riktigt skönt! Slappade en stund, kollade på film. Sen smsade mamma och frågade om vi kunde baka kanelbullar (till syrrans kalas i eftermiddag) , dom bjöd på pizza om vi gjorde det ..så vi tackade inte nej. Haha. vissa ser förjäkliga ut, men en del ser ätbara ut..dock inga med pärlsocker, men det kan vi hälla på sen hemma hos syrran!
nio var klockan ställd på imorse, m stack iväg för att joba ett par timmar innan vi ska till bjuv på kalas. Jag blev helt plötsligt sugen på chokladmjölk, så det ska jag ner och dricka innan jag ska plugga lite till teoriprovet, vem vet? Kanske dags snart...hihi :)

Hoppas ni haft en skön långledighet.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klänningen va jätte fin, men ganska inte så smart nä:P mm, va gott med kanelbullar!

2009-05-25 @ 21:21:26
Postat av: Emma

Klänningen va jätte fin, men inte så smart kanske:P mm, kanelbullar! GOTT!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback