...................

Hej !

Också var det söndag igen, har jag sagt att veckorn går fort? Helgerna går bannemig fort dom också . Men jag är nöjd med denhär helgen :) I fredags kom det folk hit och vi åt pizza och drack alkohol, åkte till Dagstorp och dansade av oss lite  ! Lördagen vaknade vid (konstigt nog) vid nio redan, en god frukost och sen en behövlig dusch. Var vid kävlinge vid elva om ja inte minns fel.. magnus släppte av mig och han körde vidare. Jag skulle nämlingen med Familjen på Theater, SvenssonSvensson såg vi i malmö, Riktigt roligt. Efteråt körde vi till Kävlinge ingen, älsklingen kom dit och vi åt pizza (IGEN!!!) Dock var denhär mycket godare än gårdagens :) Efter pizzan spelade vi spelet : Kampen mellan kvinnan och mannen och  vi tjejer var väll överens om att tjejfrågorna inte alls var just tjejiga och att killfrågorna bara handlade om bilar och sport. Hur kan glutenintolerans vara tjejigt? Iallafall det kvittade hur vi gjorde så lyckades faktiskt killarna vinna ! Vi körde efter det och var hemma vid halv 12, trööötta !
Idag vaknade jag vid halv 10 och gick upp, inte lång tid senare började grannen spela hög musik. Kanske han gav igen från musiken vi spelade i fredags? Isåfall börjar jag bli lite orolig över hur det då ska gå nästa fredag, då jag ska fira min födelsedag här hemma, iofs så ska vi ju ut då också så det blir inte mycket musik efter elva/tolv.

Somsagt söndag idag och vi bara slöar i soffan , idol på tvn just nu.. jag har kommit med massa förslag om vad vi kan hittta på .. men älskling nappar inte riktigt! Får väll vara en sånhär idag då.
Ska iallafall laga en god middag senare :)

Veckans planer :

Måndag, jobb 7-14, sen kanske jag och Sandra simmar lite.. annars blir det nog hem och städa lite! Ska dock sitta klistrad framför tvn klockan åtta och kolla på Ullared !

Tisdag, jobb 7-14, träning på kvällen.

Onsdag, jobb 7-11.30 , Om vi nu inte simmar på måndagen så får vi ju göra det idag.. badet öppnar inte fören två så kanske en tur till centan innan dess. Behöver även baka och handla lite inför helgen !

Torsdag, jobb 7-14 . Fixa inför fredagen

Fredag, jobb 7-14. Hem och fixa en massa.. sen kommer det massa folk hit och partajar med mig :) Utång i malmö.. hoppas många vill följa med, även om dom flesta är dansbandsnördar;)

Lördag, MIN FÖDELSEDAG ! Först och främst behövs det nog sova lite efter fredags bravader.. förhoppningsvis (men troligtvis inte) Vaknar jag av att älsklingen sjunger för mig... haha ! Önsketänkade. Iallafall, en god frukost ska jag väll kunna få... sen blir det nog storstädning (Efter fredagen) Plocka fram lite julsaker inför första advent.
Laga mat ska jag också göra för klockan fem kommer gästerna, min familj och Magnus famlij. Kommer bli trevligt även om man nog är lite trött.

Söndagen, Första advent.. julskyltning i Eslöv, sen middag hos Magnus mormor!


Gissa om jag ser fram emot nästa helg :D




Ett års sedan då jag fyllde 20 !


Kommentarer
Postat av: Erica

Re: Men åh självklart ska vi fira dig också ju!

Postat av: Anonym

Haha det där med jugranen stämmer säkert till 100 % har även en ängel som jag fått av dig när vi typ hade hemlig kompis julklapp i sexan :D sjukt minne man har:P GRATTIS SOM FAN i efterskott btw :D

2009-12-04 @ 22:54:51
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback