helg

tjena hej :)
I fredags var vi äntligen på IKEA, handlade vår efterlängtade Tv-möbel och massa annat fint :) Börjar bli ganska så klart här nu i Eslöv, helst till den 27 då jag ska ha födelsedagsparty/inflyttningsfest . kom lagom hem till idol och sen somnade vi hyfsat tidigt ! Under lördagen byggde vi, eller mest magnus klart hela hyllsystemet, täcker hela väggen , rätt skönt :) Vid fem tiden kom syrran och Linus och hämtade oss så åkte vi till Trelleborg där vi käkade middag med Anna och Erik, mycket god mat och en trevlig kväll :)
Idag vaknade älsklingen helt tidigt och tyckte vi skulle gå upp då, har hängt upp saker på väggarna och städat.. nu slappar vi massa i soffan, behövligt :)
Blir en god pizza till miiddag idag.. får ju ha något sånt gott en söndag ..Är ledig imorgon, Sandra och jag ska åka till Ullared.. och varför vi åker ensamma är att vi är dom ända som vill gå där lika länge :P Blir så stressad när jag åker med andra så jag missar en massa .

veckans planering ...

Måndag: LEDIG, ullared:D
Tisdag: Jobb till två, ansiktsbehandling halv 4 sen träning mellan 19-21
Onsdag : Jobb till två, simma?
Torsdag : jobb till två, träning
Fredag: Jobb till halv 12 . dagstorp?
Lördag : SvenssonSvensson (pappas present) Middag på kvällen.
Söndag: Vila.

ser ut till att bli en hyfsad vecka .


Hoppas helgen har varit bra !



Kommentarer
Postat av: Therese

tack:) skolan gick bra i dag, mina klassförståndare verkar bra:) jag vill med åka till ullared!! haha bara ni är hemma tills programet ikväll;) haha båder jag och erik ser fram emot den 27:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback