söndag

hej!
längesen igen, jag vet. Men ni får nog vänja er vid mycket färre inlägg, för jag tycker inte det är så skoj längre.. men ibland så dyker det upp ett inlägg :)
Som idag !

I fredags var vi ute i Kvärlöv och förfestade, riiiktigt skoj :) Åkte vidare till Dagstorp där Perikles spelade.. jätteroligt var det, yngre folk än vanligt och toppenmusik ! Blev en massa dans innan vi sen blev hemkörda till Eslöv utav Göte.
Lördagen bestod av lite städ och tvätt och en massa tvtittande :P Tänkte ta lite frisk luft så jag gick en sväng till Netto.. tråkigt nog så började det att regna då.. typiskt. Handlade kvp,läsk och lite godis. När jag kom hem började jag och älsklingen med maten, taacos, oj såg gott det är! Ringde danne och hörde om dom ville komma hit en sväng när Elin slutat, och det ville dom.. Så dom kom vid halv 9.. kollade tv och film och käkade glass !
Blev väckt av m´s telefon imorse, somvanligt.. Iallfall, klockan var ändå halv 10 så vi gick upp o åt frukost. Emma kom och hämtade sina saker och ja o m körde och hämta min bil.. jag körde till kävlinge, men där va ingen hemma så jag körde hit till Eslöv igen. Och här sitter jag, m är ute och jagar och hjäper sin pappa. Ville gärna till Malmö på matmässan men Sandra tyckte att det var för dyrt.
Tänkte läsa lite i min bok nu.. och kolla tv.


Veckoplanering :

Måndag : Jobb till två, hem och käka, träna mellan 18.30-20
Tisdag : Jobb till två, möte till ? äta i kävlinge, träning mellan 19-21
Onsdag: Jobb till två, simma med sandra? annars hem och slappa :)
Torsdag : Jobb till två, simma med sandra? eller hem o slappa.
Fredag: LEDIG! Förhoppningsvis. Match på kvällen.
Lördag: Ladies night
Söndag: Middag hos m´s mormor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback