har ingen bra rubrik på dehär inlägget

heeeeeeeej!
Längesen va?  har verkligen inte haft någon lust att blogga den senaste tiden, eller tid ! Har bott på två ställen och nuu äntligen har jag flyttat, har bott här i Eslöv i en vecka nu.. känns rätt så bra :)
Handbollen har satt igång och vi har vunnit två av två :) Leder serien änsålänge !

I fredags slutade jag tidigt, så jag o sandra stack till Nova en sväng. Rosa bandet dagar där ju, så vi satte oss på scenen och blev stylade i håret ,massa lockar fick vi båda två :) Och nu när vi ändå var fina i håret så täntke vi att vi lika bra kunde ut och partaja lite.. Var i malmö den kvällen, hade suuuperskoj !!!

Lördagen var lugn, var och handlade lite och sen kom mowgli och rebecca på besök, åt korvstroganoff, MUMS! Göte kom en stund efter de så då blev det lite glass, Kollade på fotbollen och lite på körslaget.. missade dock slutet eftersom fotbollen var spännande då ! Sverige förlorade dock. .  .

Idag, söndag, Händer väll inte allt för mycket.. om det inte regnar om en timme så ska jag köra till ellinge och kolla när pappa,emil,linus tävlar på golfbanan, mycket spännande !
lite köttbullar och makaroner ikväll och Wallanderfilm .

Hoppas ni haft en bra helg.

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu har jag kommit igång igen :) Vi får ta o ses snart!!!!

Postat av: Therese

nej jag hoppas inte jag blir sjuk.. vem spelar på dagstorp på fre?:P

2009-10-15 @ 20:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback