heeelg

Då var denhär veckan också slut.. har gått snabbt hela veckan :)
Träningen i måndags blev inte av, vi var knappt några som kom och tränarna hade annat för sig.. kul att man kört från Eslöv då, hmm !
I tisdag var det möte och sen träning , gick bra:) Efter onsdagens jobb åkte jag,Sandra o mamma o simma.. riktigt härligt :) ska lätt försöka göra det en gång i veckan !!! På kvällen var jag och älsklingen o storhandla .. gott! Klockan blev mycket så det fick bli en gyrostallrik, en riktigt god sådan !
Torsdagen gick bra, skulle egentligen på Möte på kvällen med handbollen men det blev flyttat till nästa vecka. Istället blev de massa mys i soffan med m :D
NU är det fredag och jag är ledig.. typiskt så är det ingen som kunde åka o shoppa med mig... så jag har mest leggat på soffan, tvättat en maskin för o va duktig.. haha !
Ska köra till Kävlinge om ett tag, äter där ikväll eftersom magnus ska iväg och jaga (somvanligt:P) Och jag har match i kävlinge.. liiika bra! Mamma jobbar ändå så kan gott hålla pappa sällskap .
Somsagt, match ikväll.. mot lugi.. änsålänge har vi inga förluster och jag hoppas inte att första kommmer ikväll !
Efter det blir det hem och mysa med sötnosen innan man somnar.
LÖRDAG, dags för Ladies night juuue, ska bli sviiinskoj :) men innan dess hoppas ja på lite shopping, antingen med Syrran eller med M. Middag och drinkar i kävlinge innan vi blir körda till Malmö, Killarna ska antagligen bowla under tiden .
Söndagens middag hons m´s mormor är fyttad så inga planer då. . skulle dock vilja till Ikea, men vi får väll se :)

Nu ska ja se vidare tv, äta lite onyttig innan ja sticker.
ha en toppen helg




Kommentarer
Postat av: Therese

jätte fin bild:) JA de ska bli kul på ladies night;P haha jag vill med åka till ikea!! är nyfiken på hur det ser ut på de nya stället:P

Postat av: Therese

haha ullaredsprogarmet var sjukt bra, jag gillade dem från oxie som handlade sjukt mkt, deras kvitto var lika långt som erik:P HAHA HAHA

2009-11-04 @ 16:11:40
URL: http://tantgsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback