FRISK ?!

Godmiddag :)
YEEEEA, fortfarande feberfri, sååå skönt :) har inte heller ont någonstanns! Verkar som att helgen klarar sig! Dock är mamma lite skeptiskt till att jag verkligen är frisk.. haha.. jaja !
Gick upp tio idag och åt frukost har sen slappat ett tag nu och ska strax hoppa in i duschen.. sen tänkte jag måla naglarna faktiskt, ska ju ut imorgon men hinner nog inte fixka dom då :) får se vilken färg dom får, vet ju inte vad ja ska ha på mig, men rosa eller lilla skulle ja tro !
Efter det blir det lunch, nuddlar såklart !
Sen drar jag till eslöv i eftermiddag... vet inte riktigt hur än, antingen kör jag eller så kör mamma mig. men kör jag själv så måste jag köra hem bilen imorgon innnan vi åker till bjuv, SHOPPING :)

Nä, nu in i duschen!
ha en bra helg.

ses i dimman anna ;)




I lördags på björka, Magnus och Linus :)         Också jag och magnus !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback