Måndag

hallåhallå!
Måndag igen, varit hemma i nästan en hel veckan nu, endast lite hosta kvar sen är jag nog helt friisk. woho!
Åkte till Eslöv i fredags, dit kom bagdad,jenny och sjöberg.. käkade pizza och kollade massa roligt på youtube.. haha. Blev en rätt så sen kväll.
Klockan ringde 8.45 i lördags, körde hem bilen till kävlinge och packa ner en massa klänningar innan m kom och hämta upp mig och vi körde till Bjuv. Killarna satte igång med o kakla i köket och jag o syrran tog bussen till väla, Shopping stod på schemat.. ingen av oss hittade några kläder, men lite annat :) Ett nytt piercingsmycke , ett par skor, 2 armband och presenter till mamma fick jag med mig hem!
Vi var tillbaks vid tre tiden och en halvtimme senare åkte ja o m tillbaks till Eslöv, duschade och gjorde oss klara, blev hämtade kvart i sex, till förfest hos älsklingens chef i Sandby. Riktigt trevligt :) Förutom att någon blev lite för full så att man sjäv inte kunde föja med till björka.. blev till att vara "barnvakt" en del av kvällen. Meeen jag är lika glad för det, haha. och frusen.. stod ute huuur läääänge sooooom heeeelst ute i kylan i lördags, så blir jag sjuk igen vet jag vem jag ska skylla på :P

I söndags blev det bara lungt , en heldag på soffan kan man säga. Körde hem till kävlinge på kvällen och sov här, myyyysigt!

Har jobbat idag o det gick bra, nu ska ja ner och handla det sista till tacosen, mums !
Ska ner och kolla lite på träningen idag, väntar med att träna till imorgon ...

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

ja, jag sakna dig på björka i lördag:P haha nu hinner vi inte ses innan semestern:( men helgen efter jag kommit hem börjar törringe igen och de får du inte missa:) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback