torsdag

Hej torsdag !
Tycker veckan har gått lite smått sakta, igår kändes det som torsdag... vill ha helg !
Igår var det iallafall full rulle. m kom hit redan vid två så vi åt lite och sen stack vi till centan, handlade ny mobil och en tvättmaskin ! Körde in och åt här i kävlinge innan vi åkte vidare hem till hans föräldrar, Tog med oss en garderob och säng ! Nu börjas det flyttas :) Danne och Elin hjälpte till också, sen åt vi glass till Idol i Eslöv innan vi åkte till Kävlinge igen och somnade bums !

Tänkte att jag bloggar nu, för sen kommer det nog inte några uppdateringar i helgen...
Dom ringde och sa att jag behövde jobba ändå till två imorgon, och jag som verkligen hade sett fram emot att sluta halv 12, och slippa all disk ! På kvällen är det seriepremiär mot vinslöv , hemmamatch som tur är:) Efter det blir det mys med älsklingen .
På lördag är det SOVMORGON! Sen åker vi till Nova/rusta/öb tror ja, och kanske flytta lite fler saker ! på kvällen är det ju Björka-avslutning, ska bli skitskoj, ska bara komma på vad jag vill ha på mig !
Söndag är mest en massa soffliggande:)

Nu ska ja kolla upp alla säsongens matcher, kolla upp när ja kan och inte kan !
träningen är tidigare ikväll, 19.30-21.00, istället för att den ska va slut 22 ! WIIHOO !

Ha en kanooonhelg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback