Torsdag

Tjaa !
det blev inget jobb idag.. även om det kändes så igår under dagen ! Men efter att jag och m hade duschat och lagt oss kände jag mig sämre och frusen... vaknade flera gånger under natten och kunde sen se att jag hade feber :/ Jag som hade lovat att komma till jobb idag fick ringa och säga att jag tyvärr fått feber!
Broren är också hemma, ont i halsen m,m !
Var föresten och kollade på en bil igår, en skoda.. jättefin, dock så var sätena gryyymt skitiga, så det gjorde att vi inte ville köpa det, men det kommer väll fler :)
Imorgon är det heller inget jobb. dumt att chansa. TÄNKER dock bli frisk så jag kan åka hem till m ! antar att iprenen är ute ur kroppen nu så jag ska se om jag fortfarande har feber.
Kan hända jag tar ner mig till träningen ikväll, tydligen skulle tidningen komma och fota oss och han ville att alla skulle vara där. så mår ja bättre får ja ta mig dit..

ha det så bra och håll tummarna att jag inte har feber längre :)

Kommentarer
Postat av: Anna :)

HEj!

Jag kolla också på en skoda, men det var inget för mig :)

2009-09-03 @ 17:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback