Halmstad


Helgen i Halmstad har varit supermysigt, så jäkla skönt att bara komma bort lite ! På fredagen var vi och åt på en mysig restaurang, dock dyr men man får väll unna sig ibland :) Satt ute gjorde vi, fast det blev lite kallt i slutet. På lördagen åt vi världens godaste frukost sen var vi nere i stan hela dagen, tittat,shoppade och åt en god räkmacka ! Efter en mycket behövlig vila åt vi nog dom godaste pizzorna nånsin, mums. Helgen har somsagt varit underbar, älskar verkligen min m ♥

Nu är man tillbaka till verkligeheten igen, har dock haft en lugn måndag, slutade redan halv 12, cyklade in och solade och sen köpte jag god fika som jag bjöd mamma och broren på när ja kom hem! Mamma fyller år idag, grattisgrattis. Tråkigt nog jobbar hon ikväll, men hon har fått våra presenter, en Klockan och 2 snygga tavlor .
Har mest slappat resten av eftermiddagen, behövligt ! Provade lite klänningar inför lördag också, svårt dedär.
Tänkte duscha snart och sen käka lite , kanske kör jag till Eslöv och sover där inatt ♥

Tisdag imorgon, jobb och sen direkt efter det möte. Syrran kommer vid fem tiden, får väll hämta henne och laga lite mat till henne, haha! Ska träna mellan 19-21. onsdagen händer väll inget speciellt, vill till Ikea så jag hoppas m också vill det.. nu när bilen är klar så måste det fixas lite grejjor innan ja flyttar in.
Torsdag har vi träningsmatch, får se om man spelar den... Fredag är det seriepremiär..och lördag är det avslutning på björka ! ser ut som en helt OK vecka :)

Ha de bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback