hallåja

Nu när jag ändå ligger här hemma och är sjuk så passar det ju bra att uppdatera här lite, även om jag inte tror att någon läser här längre. . . haha, fast det är inte därför jag skriver :)

Iallafall så är jag ju sjuk, dock bara en förkylning med hosta , fast helgen var INTE rolig, nu börjar det ändå bli bättre :)
Även om jag var sjuk i helgen så var det först kalas i fredags för Martin och mats, på lördagen 25 års fest för Magnus kusins flickvän, Linda ! Mycket god mat och trevligt folk :) Var hemma vid ett tiden, hade grymt ont i bihålerna , tog en ipren och somnade gott !

Igår söndag, låg i soffan större delen utav dagen.. vid fem tiden gick jag ut på balkongen, solen där är helt underbar på kvällen :) Älsklingen kom hem vid halv sex och satte igång vår underbara elgrill han fick i present av mina föräldrar.

om ca 2 h kommer magnus hem . . tur är väll det, jag är rastlös nu. Hoppas han är pigg och vill umgås lite , kanske ut och gå en sväng.. det kan nog vara bra för min förkylning, kanonväder är det ute :) Jag vill ha en stor trädgård att vara i , drömma går ju ;)

Det lär väll bli jobb på onsdag antar jag, men man ska aldrig hoppas förmycket. På torsdag är det utbildning efter jobb, hoppas mamma får samma tid :) fredag, jobb och fredagsmys ! En shopping där någonstanns skulle också sitta fint.

till helgen är det dammstorp, så då får jag vara frisk :) Förfest här..kommer bli toppen känner jag ! Är redan taggad till tusen. Ska hitta någon snyggt och ha på mig också. 

ser fram emot den 21-23 maj, då åker vi till ullared och stannar hela helgen!!! Grabbarna ska golfa medans vi shopppar! Syrran fyller år på lördagen .

nu ska ja se om det är något kul på tvn. . äta en skål med flingor tror jag och invänta min älskling.
Ha det bra !



snart är Björka igång igen !! ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

wiho Sara :) kul!! fortsätt nu i denna takt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback