Söndag

hej !

ja va fan, jag tar och skriver lite igen .. nu när ja ändå sitter här ensam i soffan (Magnus har somnat)

Helgen har verkligen var toppen, grym helt enkelt ! I fredags var vi hembjudna till Jenny och Magnus där vi grillade med nille,mowgli och rebecca :) Mycket trevlig kväll med mycket skratt.. och en god paj :)
På lördagen städa vi lite här först innan magnus tog min bil och tvättade och städa den, han fixade även rosten ! Jag hade hans bil och körde till Kävlinge en sväng, Lina och Linus fanns där.. trevlig stund.
hem sen och göra sig färdig, var ju dags för Dammstorp, där magnus och jag träffades för 2 år sedan ;)
vid halv 7 började folket trilla in.. blev nog 15-17 pers här. vid 11 var vi på dammstorp..dansade hela kvällen.. fick även buggat en massa, Superskoj :)
närmre tre var vi hemma, däckade direkt i sängen och vaknade vid halv 8 igen.. drack lite vatten och somnde om till halv 11. utvilad och konstig inte alls bakis.. eller ja, bakis är ju aldrig.. men trodde ändå lite efter igår !
blev till att plocka undan och slappa i soffan under hela dagen.
Vid fyra tiden kom mamma,pappa och bror hit.. blev att vi drog ner på Ellada i Eslöv som ska stänga snart, en sista måltid där... underbart god trerätters !

Nu sitter vi i soffan, eller ja, magnus har ju somnat.. ska nog väcka honom snart.. tycker vi ska se wallader tillsammans :) tänkte skriva ner veckans planer !

Måndag, jobb och sen en lång powerwalk !
Tisdag, jobb ..ut och gå, sen hem , tillbaka till Kävlinge och kolla MFF-HIF med pappa i soffan :) HEJA MALMÖ!!
Onsdag, jobb..powerwalk
Torsdag, jobb..powewalk
Fredag, LEDIG, vattengympa med mamma ?

vill gärna ut och hitta en bikinitopp också så jag slipper använda träningstopp, haha !
helgen är nog änsålänge oplanerad, men det är ganska skönt :)

Nä nu börjar filmen, ha det bra !

Kommentarer
Postat av: Emma

sååå kul vi hade i lördes!!

Postat av: Sara

Hej! Nu så har jag en tävling på min blogg så att du kan vinna Bloggsvar! :D Delta gärna och följ instruktionerna.

2011-03-02 @ 17:07:10
URL: http://tillbakatillsara.blogg.se/
Postat av: Michella

sv: ursäkta.., jag bestämmer själv om hur jag ska göra oki? plus jag gillar inte sami jag hatar han och ser det ut som om jag fkn bryr mig om du är tsm me han? jag vet bara att du kmr ångra dig, jag bestämmer själv om jag ska hålla mig borta från hnm eller inte, jag har känt han mer än dig så liksom jag bestämmer själv, jag vill inte bråka om en fkn kille för han förtjärnar inte det, tro mig han förtjärnar inte dig, du är för bra för hnm, han kmr playa dig det har han gjort med alla, så säger jag bara till dig + vad har jag gjort så att jag ska hålla mig borta?

2012-01-05 @ 14:29:55
URL: http://aboutmichaa.blogg.se/
Postat av: Din mamma

Om du skriver igen till min kusin Michella så får du se din fula råtta.

2012-01-05 @ 19:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback