Söndag

Hej.

eh, tror ju knappast att jag har några läsare kvar . . men det gör mig inget, är inte därför jag skriver här.
Vet inte när jag skrev sist eller vad jag skrev då. Men, jul och nyår är över.. snart även hela januari !

På onsdag är det två år sedan som jag och m blev tillsammans, det ska vi ju fira ! Blir bio på onsdag, snabba cash och på lördag ska vi käka på restaurang är det tänkt :)
Innan bian på onsdag ska vi in på media markt och köpa singstar, inför festen på fredag !
Stenssons på freedag, woho. sjäklart förfest här.. är nära och bra :D

Har endast varit lugna helger dethär året.. men en cider blev det igår när mowgli och rebecka kom till Eslöv. Vi besällde Kinamat som skulle ta 40 min o laga, därför gick vi över vägen och in på en bar som mowgli jobbat på innan. Riktigt mysigt ställe :)
Söndag idag och jag,pappa o m var och kollade på handboll... Kävlinge mötte Eslöv .. sämsta matchen jag sett...Har inte tränat sen jag skadade foten förste dec . . Mycket hänt sen dess... ny tränare har vi.. eller inte ny direkt. vår gamle har slutat/sagt upp sig , blev bråk helt plöstlig. Nu har vi en tränare som jag hade när jag var yngre, har inte någon lust att ha honom igen, även om han är en bra tränare. Har ju ett kontrakt som inte går ut fören i slutet på maj.. men eftersom det blev klydd med tränare så verkade det OK att bryta kontraktet innan, får snacka med styrelsen om det nu blir så. Ska NOG prova träna på tisdag, har inget sug.. men har man inte testat så vet jag inte heller hur det känns !

nu ska ja se tv och ha en lugn söndag , får se om det blir med bloggande eller inte . haha

Kommentarer
Postat av: Therese

välkommen tillbaka i bloggvärlden:P har varit inne ett X antal ggr på din blogg och kollat om du uppdaterat eller inte:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback